(Polski) Konsultant ds. Technicznego Wsparcia Klienta
Miejsce pracy:
kujawsko-pomorskie / łódźkie / zachodniopomorskie
Opis stanowiska:
- Sprzedaż usług elektronicznej sprzedaży w środowisku klientów B2B
- Budowanie trwałych relacji z pozyskiwanymi klientami
- Zarządzanie relacjami z aktualnymi Partnerami Spółki
- Realizacja planów sprzedaży produktów / usług
- Raportowanie wyników aktywności handlowej
- Monitorowanie działań konkurencji na powierzonym obszarze
- Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Reprezentanta Handlowego w środowisku klientów B2B
- Doświadczenie handlowe w branży będzie dodatkowym atutem
- Oczekujemy zgłoszeń kandydatów, których cechuje: samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- Pracę w Zespole Sprzedaży w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Konkurencyjny system wynagrodzenia złożony z podstawy oraz premii – miesięcznych i kwartalnych
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Samodzielne stanowisko
- Pracę w przyjaznej atmosferze
- Szkolenia sprzedażowe, produktowe
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, tablet, CRM (dla RSdsRB)
Oferujemy również możliwość podjęcia współpracy jako dodatkowej aktywności zawodowej w ramach umowy B2B, cechującej się bardzo atrakcyjnymi stawkami prowizyjnymi oraz możliwością uzyskania premii sprzedażowych.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883).”
Related posts