Dnia 25 kwietnia na konferencji prasowej w siedzibie Częstochowskiego MPK, Prezydent Częstochowy Krzysztof Matyjaszczyk ogłosił, że osoby korzystające z Częstochowskich Kart Miejskich – czyli dotychczasowych nośników biletów miejskiej komunikacji – zyskują teraz możliwość gromadzenia punktów lojalnościowych za dokonane zakupy u partnerów projektu Częstochowskiej Karty Mieszkańca, którymi są przede wszystkim częstochowscy przedsiębiorcy ale także m.in. obiekty MOSiR czy Miejskiej Galerii Sztuki.
Prezydent Częstochowy podziękował też Grupie LEW S.A. za doskonałą realizację projektu dopasowanego do wymagań Częstochowy: „Dziękuję częstochowskiej firmie – Grupie Lew, która uszyła ten garnitur na nasze potrzeby – a byliśmy bardzo wybredni. To dobrze, że dołącza kolejne funkcjonalności programu. Tych udogodnień w przyszłości będzie więcej” – powiedział prezydent.
Wszyscy użytkownicy 140 tys. częstochowskich biletów zbliżeniowych MPK, automatycznie otrzymali możliwość gromadzenia punktów w ramach programu Częstochowskiej Karty Mieszkańca. Teraz program jest w zasięgu prawie 150 tysięcy mieszkańców, którzy podczas zakupów u lokalnych przedsiębiorców, otrzymają częściowy zwrot z wydanej kwoty, przyznawany w formie punktów na Kartę. Następnie – po zebraniu określonej kwoty – mogą płacić za pomocą zgromadzonych środków. Zwroty z zakupów można zbierać już w ponad 200 miejscach w Częstochowie.
Program lojalnościowy wprowadzony na kartach, które są nośnikami biletów komunikacji miejskiej, jest kolejnym krokiem w rozwoju projektu jakim jest Samorządowy Program Lojalnościowy, stworzony przez Grupę LEW S.A.
Więcej o nowej funkcji przeczytać można stronie: https://karta.czestochowa.pl/mpk/